Elindult a Zafír portál

  • by admin - p, 09/11/2020 - 12:37
Sorban állás nélkül, online intézhetik ügyeiket a debreceniek
2020 szeptemberétől az idén 20 éves Debreceni Vagyonkezelő Zrt. és tagvállalatai modern külsővel és megújult szolgáltatásokkal működtetik az eddigi e-számla rendszert leváltó Zafír Portált (https://zafirportal.hu).  A fejlesztés része a járvány elleni debreceni védekezésnek is.
 
Az idén 20 éves Debreceni Vagyonkezelő Zrt 2020-ra vonatkozóan három fontos célt tűzött ki: a vállalatcsoport vagyonának növelését, a tagvállalatok közötti együttműködés erősítését és a vevői elégedettség folyamatos magas szinten tartását. 
 
A jelenkor kihívásainak is szeretne megfelelni a Debreceni Vagyonkezelő Zrt, ezért nagy hangsúlyt fektet a digitális transzformációra. Célunk, hogy mind a lakosság számára, mind vállalati partnereink számára korszerű digitális megoldásokat ajánljunk. Ezen törekvések egyik legfontosabb eredménye az új, modern Zafír portál.
 
A DV Info Kft. által fejlesztett felületen a Debreceni Vízmű Zrt., a Debreceni Hőszolgáltató Zrt. és a Cívis Ház Zrt. ügyfelei intézhetik online ügyeiket: fizethetik számláikat, követhetik egyenlegüket, „bediktálhatják” az óraállásukat. A Zafír portál működéséről kisfilmet készítettünk, amelyet ezen a linken nézhetnek meg: https://www.linkedin.com/posts/debrecen-asset-management-debreceni-vagyo...
 
 
Az új szolgáltatással a Debreceni Vagyonkezelő Zrt. és tagvállalatai öt előnyt kínálnak azoknak az ügyfeleknek, akik ezután térnek át az online ügyintézésre:
 
biztonságos – nincs szükség személyes találkozásra,
kényelmes – otthonról intézhető,
időtakarékos – bármikor, éjszaka is elérhető,
környezetkímélő – nincs szükség számlalevélre és postai kézbesítésre,
gazdaságos – kevesebbe kerül.
A pandémia második hulláma különösen fontossá teszi az új ügyintézési lehetőséget, mert lecsökkenti a személyes találkozások számát, így védi a fogyasztók és a szolgáltatók dolgozóinak egészségét.
 
Az áttérésre egy ösztönző rendszert is kidolgoztunk: minden egyes, az online számlázásra áttérő ügyfél 1.000,- forintot egy jótékony cél támogatására ajánlhat fel oly módon, hogy ezt az összeget a három szolgáltató vállalat fedezi. 
 
Jótékonysági célok:
1. karitatív, szociális cél – Debreceni Karitatív Testület;
2. társadalmi felelősségvállalás – Debrecen Város Segélyalapja
3. környezetvédelmi cél – ültessünk több fát Debrecenben.
 
Az év folyamán számot adunk arról, hogy a három cél közül melyiket hányan választották és eljuttatjuk az összeget a megfelelő szervezeteknek.
 
Eddig a korábbi e-portal.dvinfo.hu oldalon csupán a fogyasztók kis része élt a saját rendszerünkön keresztül történő e-számla fizetéssel, összeségében jelenleg 5 százalék körüli az online megoldást választók száma. Az a cél, hogy az év végére legalább megduplázzuk, majd a jövő évben dinamikusan növeljük az online módon fizetők számát.