A DKV Zrt. beszerzési hirdetménye
A DKV Debreceni Közlekedési Zrt. beszerzési hirdetménye
Beszerző, ajánlatkérő neve és címe:
DKV Debreceni Közlekedési Zrt.
4025 Debrecen, Salétrom u. 3.
Tel: (52) 502-650
Fax: (52) 502-651
E-mail: beruhazas@dkv.hu
Bankszámlaszám: 11738008-20243050
Választott eljárás típusa:
Nyílt beszerzési eljárás.
A szerződés megnevezése, amelyre ajánlatot kérnek:
Vállalkozási szerződés.
A beszerzés tárgya, mennyisége, a teljesítés helye:
Az 1-es villamosvonal pályaszakaszain sín oldalkopás javítása fedett ívű feltöltő hegesztéssel.
A teljesítés határideje:
2023. augusztus 31. A megrendelő korábbi teljesítést elfogad.
Ajánlattételi felhívás és dokumentáció rendelkezésre bocsátása:
Az ajánlatkérő a dokumentációt kizárólag a dokumentáció 10.000,- Ft+ÁFA összegű ellenértékének az ajánlatkérő bankszámláján történő jóváírását és e-mailben tett igénybejelentést követően, elektronikus formában, az ajánlattevő által az igénybejelentés során megadott elektronikus levelezési címre, e-mail útján megküldve biztosítja. Az igénybejelentésnek tartalmaznia kell az igénylő elérhetőségeit. Az igénybejelentést a beruhazas@dkv.hu e-mail címre hétfőtől péntekig 9:00-14:00 óra között kell megküldeni, legkésőbb az ajánlattételi határidőt megelőző munkanapig, a dokumentáció árának megfizetését igazoló dokumentummal együtt. A dokumentáció megvásárlása az ajánlattétel feltétele, ezért azt ajánlatonként legalább egy ajánlattevőnek vagy az ajánlatban megnevezett alvállalkozónak meg kell vásárolnia. A dokumentáció át nem ruházható, közzé nem tehető.
Ajánlattételi határidő:
2023. július 27. 14,00 óra