A cég jogelődje 1951-ben alakult, 1973. január 1-től a cég profiljában megjelent a távhőszolgáltatás, majd 1994-ben szerveződött részvénytársasággá Debreceni Hőszolgáltató Zrt. néven. A társaság a 2000. évben vált a Debreceni Vagyonkezelő Zrt. tagvállalatává.
JELEN
Tevékenység: Debrecen 34 000 lakossági és közel 1 500 üzemi és egyéb felhasználójának nyújt távhő (fűtés-hűtés és használati melegvíz) szolgáltatást. A távhőszolgáltatási rendszer napjainkban több mint 90 km hosszúságú, saját tulajdonban lévő távvezetékhálózatból, valamint közel 900 hőközpontból és hőfogadó állomásból áll.
A távhőellátó rendszert 25 fő fizikai személyzet működteti, a cég teljes létszáma 84 fő.
Szolgáltatásunk versenyképes, biztonságos, mérhető, szabályozható, környezet- és emberbarát.
A cégvezetés a TQM (Total Quality Management – Teljeskörű Minőség Irányítás) elv alapú működést választotta, ezzel biztosítva a környezeti elvárásoknak megfelelő folyamatos fejlesztéseket. A küldetést, a célrendszert a környezeti felmérésekhez igazítjuk, így a tudatos humán és technikai erőforrások fejlesztése nem csak a tulajdonosi, dolgozói, de a vevői elégedettség növekedését is eredményezi.
JÖVŐ
Célunk a korszerű európai minőségű szolgáltatás fenntartása, fejlesztése. Felhasználóink bizalma, elégedettsége, szaktudásunk, versenyképességünk eddigi piacbővítési eredményeink alapján reális, és nemes küldetésnek látjuk felhasználóink, partnereink számának további bővítését, elégedettségük javítását.
Cím:
4025 Debrecen, Hatvan u. 12-14.
Telefon:
+36 52 509 409
Weboldal: