MÚLT
A cég jogelődje 1951-ben alakult, majd 1994-ben szerveződött részvénytársasággá Debreceni Hőszolgáltató Zrt. néven. A társaság a 2000. évben vált a Debreceni Vagyonkezelő Zrt. tagvállalatává.
JELEN
Tevékenység: Debrecen 32 481 lakossági és 1 375 üzemi és egyéb felhasználójának nyújt távhő (fűtés-hűtés és használati melegvíz) szolgáltatást. A távhőszolgáltatási rendszer napjainkban 89 km hosszúságú, saját tulajdonban lévő távvezetékhálózatból, valamint 838 hőközpontból és hőfogadó állomásból áll (ebből 800 van cégünk tulajdonában). Szolgáltatásunk maximális téli teljesítménye 228 MW.
A távhőellátó rendszert 24 fő fizikai személyzet működteti, a cég teljes létszáma 84 fő.
Szolgáltatásunk versenyképes, biztonságos, mérhető, szabályozható, környezet- és emberbarát.
A cégvezetés a TQM (Total Quality Management – Teljeskörű Minőség Irányítás) elv alapú működést választotta, ezzel biztosítva a környezeti elvárásoknak megfelelő folyamatos fejlesztéseket. A küldetést, a célrendszert az éves környezeti felmérésekhez igazítjuk, így a tudatos humán és technikai erőforrások fejlesztése nem csak a tulajdonosi, dolgozói, de a vevői elégedettség növekedését is eredményezi.
Szervezetünk fontosabb külső elismerései:
- Észak-Alföldi Regionális Minőség Díj
- Menedzser Díj – Csonka Tibor vezérigazgató részére
- SHIBA Díj (az első magyar távhűtési projektért)
- Európai Minőségdíj – EFQM Elismerés a Kiválóságért
- Nemzeti Minőségi Díj
- Regionális Innovációs Díj (távhűtés továbbfejlesztéséért)
- Üzleti Etikai Díj
- „Évtized győztese” magyarországi kis és közép kategória: „Legjobb Munkahely” versenyben
- Minőségért Vándordíj
JÖVŐ
Célunk a korszerű európai minőségű szolgáltatás fenntartása, fejlesztése. Felhasználóink bizalma, elégedettsége, szaktudásunk, versenyképességünk eddigi piacbővítési eredményeink alapján reális, és nemes küldetésnek látjuk felhasználóink, partnereink számának további bővítését, elégedettségük javítását.